szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

2011, a diplomám éve (!/?)

2011.02.05. 00:51 | slimby | 1 komment

Juhhuhhujjj, de régen nem írtam már! Szinte teljesen el lett feledve ez a blog, amit gyakorlatilag senki nem olvas (de ezzel igazán nincs probléma). Nos, most sem tervezek hosszab lélegzetvételű irományt. Lényeg a lényeg, ha minden igaz, akkor a mai nappal befejeztem a BSc-s pályafutásom utolsó őszi félévét, ami annyit jelent, hogy tavasszal (azaz minél hamarabb) megkezdődik a szakdoga időszak! El sem hiszem, mindig olyan távolinak tűnt, még ma sem tudtam felfogni... Hogy eljutottam idáig... Már csak az lenne jó, ha tavasszal nem vágnának meg semmiből (na de miért tennék?) és akkor lennék igazán király... Úgyhogy, jó hallgatóhoz híven, én is megfogadtam egy-két dolgot, bár ezeket minden évben megfogadom... Pl. azt, hogy minden órára bejárok. Amiből tudok, átmegyek félév közben. Amiből nem, arra tanulni fogok vizsgaidőszak elején. Nagyon frankó szakdogát rittyentek össze. És (bár "és"-sel nem kezdünk mondatot) mindemellett dolgozni is fogok (uhm, IKEA, úgy hiányzol már...). Szép tervek, ugye? Na, neki is kezdek majd a jövő héten, de a mai nap a pihenésről szólt. Megnéztem két filmet (mindkettő borzalmasan rossz volt - Minden kút Rómába vezet, Twiligh-Eclipse...), meg néhány rész a Gossip Girlből (az első évad jobban tetszett, ezért nem haladok a másodikkal, most is pl. egy hete nem láttam egy részt sem - jó, de közben tanultam a vizsgákra). Meg csináltam most némi házimunkát és közben eszembe jutott, ami már pár napja érlelődött bennem, hogy kéne ide is írnom valamit. 

Főleg, hogy Viktor hazament (ugye? már 11 hónapja tart...), így egyedül vagyok, már napok óta, nincs kihez szólnom... Furcsa is, eléggé. Viktorral egyébiránt nagyon jól megvagyunk, hihetetlen, hogy ennyi idő eltelt (komolyabb) veszekedések nélkül (*lekopog*) :)
A cigiről még mindig nem szoktam le (na, nem mintha terveztem volna), sőt úgy érzem most egyre többet dohányzom, de szerintem ez betudható volt a vizsgaidőszaknak és a sok stressznek is.
Szülinap, karácsony, szilveszter jó volt. Szülinapomra Viktor meglepi bulit szervezett a Popcornerbe, ahol jól meglepődtem :) Kaptam egy Sony mp3 lejátszót, majd karácsonyra egy iszonyat jó Sennheiser fejhallgatót Viktortól, meg egyéb nyalánkságokat a családtól. Voltunk Tabon házibuliban és nagyon sok mindent ittunk :D
Röviden, tömören ennyi, majd még írok, hogy s mint.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr512639767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mészi 2011.03.13. 18:46:31

"Szinte teljesen el lett feledve ez a blog, amit gyakorlatilag senki nem olvas (de ezzel igazán nincs probléma)."

Ne vegyél rá mérget :-)
Címkék: jövő karácsony vizsgaidőszak szünet szilveszter újév tervek diploma elte boldog fogadalom
süti beállítások módosítása