szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

V-nap meg mindenmás

2009.02.19. 01:45 | slimby | 1 komment

Régen írtam már... Akartam, de valahogyan nem engedte az időm. Most is inkább aludnom kéne, ahogyan azta szobatársaim is teszik, de nem, nekem most írhatnékom van. Dierkt nem írtam Valentin-napon, az olyan snassz lett volna, most ki a fenét érdekel az, hogy gyakorlatilag semmi nem törétént velem? Nem jegyeztek el, nem volt egy fergeteges randevúm, meg semmi. De nem voltam magányos, attól függetlenül, hogy évek óta nem voltam 'egyedül' eme 'ünnepen'. Kijött Bea és Dóri hozzánk a koliba és istenesen megünnepeltük ezt a napot. Franc essen a hülye fiúkba (akik nem hívtak el életem legjobb/legszebb randijára) :) De tényleg, egész nap azt kérdezték tőlem, hogy miért nem vagyok szomorú, meg miért nem érzem magam szarul. Most miért kellett volna??? Jó, persze, szar volt egy kicsit, de ez is olyan nap, mint a többi. Csináltam kedves Valentin-napi üdvözlőlapokat meg keresztrejtvényt a csajoknak és ezzel ki is éltem a kreativitásom és az ajándékozási szükségleteimet. Persze, jó lett volna Valakit megajándékozni, de a sok kilométer az sok kilométer, főleg, ha nem is tud róla az illető... Elvoltam, eltelt, ennyi. Majd talán jövőre. Igaz, azt hiszem Azt A Valentin-napot senki nem fogja überelni soha.

Más: le vagyok harcolva. Rohadt sok órám van és most megfogadtam, h bejárok órákra. Az elmúl másfél héten csak két órámon nem voltam benn, de mentségemre legyen, hogy ugyanaz a tárgy volt, az elsőre nem bírtam bemenni (mert előtte buláj volt és hiába keltem fel - mivel összevesztem a Mátéval, nem volt lelkierőm se hangulatom bemenni), de azt ondták, hogy nagyon ratyi és nem maradtam le semmiről. Na, erre ma sem mentem be. Állítólag ma jobb volt.

Viszont itt a szoctámszedés időszaka, aztán hétvégén a bírálás, szóval megy a meló. Ma volt szacs, volt szó a felezőbuliról. Persze senki nem tudott semmit, tavaly nem is volt földtudós, mondjuk nem is csodálom, elég tré banda. De most! Végre van amivel lekössem azt a kevés felesleges energiámat és pörgésemet, hiszen nem egymagammal, de mondhatni én szervezem a bulit. Kicsit félek, még sosem szerveztem ilyesmit, végülis egy egész évfolyamot érintő buliról van szó, plusz a más szakos ismerősök. Ez sacc/kb majdnem 200 ember. Elég nagy a felelősség. Remélem jól fog sikerülni, nem szeretném, hogy ne érezzék jól magukat az emberek. Szerencsére itt vannak a Dóriék, ők összerakják a műsort, meg megcsináljuk a képvetítést stb. Amúgy március 5-én csütörtökön lesz a Vaskapu nevű helyen, nem messze a PPKE jogi karától. Itt megtekinthető az étlap és néhány kép.

Ma tök jót beszélgettem a Mátéval. Csinált paprikás krumplit és volt olyan kedves, hogy nekem is adott, holnap legyen mit kajálnom. Asszem ha lesz pénzem, megvendégelem, csinálok neki valami finomat :)

Asszem elmegyek most tusolni, hiszen 5 óra múlva kelek....

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr44952028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vándorfokos 2009.02.20. 13:53:53

milyen szar is egyedül lenni, magányosan élni, homlok egyenest megtagadni azt, amiért fiatalnak jó lenni...
szerelmi bájital magányos fiatlnak:
vegyél egy turmixgépet, olvassd el az utasitásd, vissza ne kérdezz!
a kedvenc gyümidet áldozd fel, hogy még véletlenüls se gyönyörködhess benne napokig. aztán vedd fel a papirkuktád és csinálj tejet, vagy vodkát, és rocsodl szét a finom gyümit. várj, míg elkészül a finom ne és csak az után idd meg, nagy és mély kortyokkal, és ugy hogy mondogasd közbe, bakker ezt én csináltam egyedül!
amint elteltél saját készítményed okozta kábulatból, írány a padló, mert felis kell nyalni a szétfröccsent anyagot a padlóról. de ha még mindig nem érzed magad teljesen kiütöttnek és szétesettnek, akkor az összes löttyöt, egyszerre nyeld be, ne maradjon egy csepp se.
igy hát látszólag jól végezte dolgát a fiatal elővesz egy könyvet, elheverdik könyvestül az ágyában és némi bélmozgásal megáldva, felteszi a kérdést magának. tehát legközelebb két személyre kell turmixot csinálnom...

a szerelmet inni, a magányt enni!

üdv,
koterlakó
Címkék: csakúgy nemalvás nosztalgia elte valentin nap elvagyok kicsit vidám
süti beállítások módosítása