szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

Otthon, itthon

2010.02.04. 01:23 | slimby | 2 komment

 Nem tudom mit írhatnék, de borzalmasan "unatkozom". Szombat óta itthon vagyok (értsd: nem Pesten) és egyszerűen nem tudok mit kezdeni magammal. Az hagyján, hogy nincs ebben a porfészek városban semmi (nemhogy hétköznap, de még hétvégén sem - így nincs mit várni), de Viki is még Szegeden van, mert nekik már elkezdődött a tavaszi félév. Nem is értem, miért nem lehet ezeket összehangolni? A pécsieknek is elkezdődött. De nálunk még nem. Persze, baromi jó egy kis felhőtlen pihenés, mert nem kell tanulni, nincs olyan érzésem, hogy tanulni kéne, csak leszarom, meg semmi ilyesmi. Ez kb olyan, mint amikor elkezdődik a nyári szünet, az ember lánya nem tud mit kezdeni hirtelen a nagy szabadsággal... Pedig nem tart ez sokáig, mert hétfőtő kezdődik minden (mondjuk hétfőn pont nincs órám), de akor is. Ugyebár szombat óta vagyok itthon, hát, kb hétfőn elkezdtem unatkozni. Hideg is van kinn, meg semmi értelme kimozdulni. Hála a jóégnek, a szobámban is bedöglött ma a konvektor, juhéjj, de jó lesz nekem így éjjel aludni. Kicsit Szibéria fless lesz. Amikor hazajöttem, tökre örültem, h de jó, majd fetrenghetek a tv előtt (annak ellenére, h nem szeretek tv-zni), meg nem kell semmit csinálni, de rá kellett jönnöm, hogy ez baromira unalmas. Nekiálltam mindenféle fészbuk játéknak, Café World meg Happy Aquarium, de ezek sem kötöttek le, meg ráadásul annyira szar a laptopom, h már a CW-öt sem viszi rendesen és lefagy az egész. Juhéjj, vennem kéne memóriát bele, hogy rendesen működjön. Szóval, midnen elcsesződik. Nem akarok visszamenni Pestre, vagyis szeretnék, de nem tudom. 

Nem tudom, mit akarok az élettől. Tegnap rámjött a para, hogy mi lesz, ha végzek az egyetemmel, aminek idén kéne bekövetkeznie, de nem végzek idén, mert nem akarok, és "sikerült" úgy intéznem, hogy ne kelljen. Mert nem akarok felnőni. Mert talán félek a felnőtt léttől. Mert magam körül, a családomban csak ezt látom, hogy se pénz, se boldogság. Vagy hát nem is tudom, én ezt érzem. Nyilván, ez nem ma kezdődött, csak időnként előjön. 
Pár hónapja elképzeltem, milyen lesz, ha "felnőtt" leszek (mert azért 22 évesen talán már annak számítok - legalábbis papíron), és egy garzonlakás egy macskával ugrott be, meg a magányos kanapés esték borzalmas romantikus filmekkel meg egy zacskó zsepivel. Viki szerint ez hülyeség, nem így lesz, én is ebben reménykedem, de valahogy nem a jól megszokott családi idill ugrott be, mint másoknál ez szokás. 
Persze, nagylány vagyok, majd megoldom, olyan még nem volt, hogy ne legyen sehogyan sem, de azért mindig irigyeltem azokat, akik mögött van háttér, akár családi, akár anyagi vagy 2 in 1. Nekem mindent magamnak kell majd felépítenem, és ez nehéz lesz, met én nem vagyok ám az az elszánt fajta, az a kitartó és... nem tudom, "olyan". Ha valami nem sikerül, akkor rögtön mindentől elmegy a kedvem, az élettől is. Le kéne már szoknom erről, mert baromira nem egészséges. Meg annyi hülye dolgom van meg rögeszmém, már néha rosszul vagyok tőlük. Pl az, hogy nem érzem magam egész embernek. Ha nincs mellettem senki. És ez is hülyeség, mert nem így van. Meg még sok egyéb, azt hiszem nem vagyok százas :D
 
A másik meg, ami ma elgondolkodtatott, az az egyik nagymamám. 81 éves. Sok mindent megélt, nagyon-nagyon sok mindent, sokszor rosszkor volt rossz helyen, rossz emberhez ment férjhez (bár akkor valószínűleg most nem lennék itt), de mindezek ellenére mindig segítette a gyerekeit, unokáit világéletében, ameddig csak bírta. De már nem bírja tovább. Ma elmentem őt meglátogatni és... hát, erre szavak nincsenek. Sosem éltem át ilyet, sosem tudtam, milyen lehet, de ma sajnos meg kellett tapasztalnom, hogy az élet, az egészség múlandó. Nagymamám ugyanis megkérdezte tőlem, hogy miért és mióta ilyen a hajam (ugye 5 éve vagyok raszta) és megkérdezte, hogy hányadikos vagyok, mire feleltem, hogy harmadikos... Ő meg meglepődött, hogy már harmadikos gimnazista? Mire mondtam neki, hogy nem, mami, haramdikos egyetemista... Te már egyetemre jársz? Borzalmas volt, majdnem elsírtam magam. Nem tudtam mit mondani. Aztán később (kb 20 perccel), meglepődve nézegetett, hogy ki vagyok. Pedig amikor odaértem, tisztában volt vele és minden egyéb mással. Nagyon rossz volt, kimondhatatlanul. Még mindig nem tudom hova tenni, ezt az egészet, mert nem lehet. Velem sosem történt ilyen, szerencsére, meg sosem halt meg senkim sem (aki közel állna hozzám) - lekopogom. Nagyon félek. Félek attól, hogy mire legközelebb jövök, akkor már nem lesz ő. Én meg tudni fogom, hogy nem voltam vele eleget, nem foglalkoztam vele eleget és nem tudok majd élni ezzel a lelkiismerettel. Mert nem tudnék. Úgyhogy eldöntöttem, amíg most itthon vagyok, próbálom minél többször meglátogatni (annak ellenére, hogy lehet nem is fog megismerni). 
 
Nos, így telnek a napjaim itthon. Fantasztikus.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr321728303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: jövő tél szomorú tervek bcs életnagygondjai kicsit szomorú
süti beállítások módosítása