szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

itt a tavasz...

2009.03.28. 01:43 | slimby | Szólj hozzá!

Biztos sokan ismerik eme mondatnak a befejezését, én mégis tartózkodnék ennek leírásáról. Röviden csak annyit szeretnék, hogy mostanában mi jó(?) történt velem. A suli megyeget, elszöszmötölök vele. Természetesen rendezvényekből nincs hiány, kezdve a múlt hét csütörtöki Nedves Esttel, ami megint érdekesre sikeredett, de mindentől függetlenül jó volt (főleg, hogy jött Gabi, Rita meg Nóri is). Majd kedden megünnepeltük Gabi szülinapját - te jó ég, már 22 lett. Nagyon durva, hogy telik az idő. A parti oly jól sikerült, hogy szerelmes lettem egy olasz fiúba, csak annyi a dolog szépséghibája, hogy még a nevét sem tudom... arról nem is beszélve, hogy nincs több 18-nál :) Meg persze, hogy soha az életben nem látom többet :( Tegnap pedig elkevert a sors minket PPK-s kari buliba.. Nem tudom mit kerestünk ott, ismerős nem nagyon volt (csak a Tasi Annával futottam össze - és pécsiek: a WNS zenélt), a helyzet javult, amikor nem sokkal utánunk befutott Máté, Pene, Tutul meg az Attila :) Meg is mutattuk a nyunya PPK-soknak, hogyan is mulat egy igazi TTK-s, hát igen, ebben verhetetlenek vagyunk... Ha valamit, akkor hangulatot tudunk csinálni :D Sajnálatosan a vége nem sikeredett túl jóra, hazafelé összevesztünk a Mátéval... De kibékültünk (igaz, ma nem is mentem ki emberek közé, akkorára volt dagadva a szemem a sok sírástól).

Beteg is vagyok kicsit, meg vagyok fázva, nem tudom mitől, de van egy sejtésem, lehet jobban fel kéne öltöznöm, ha egy üveg bor utcai elfogyasztása a terv.

Jövő heti program a BN lesz, igaz, arra valszeg csak kedden nézek ki, anyagi megfontolásból. Igaz, megnéznék egy lájtos napot is, amikor nincs koncert vagy hasonló, csak simán KCsSK-s buli, azok jók szoktak lenni :P De azt hiszem ez idén is kimarad, jövőre jobban spórolok, hátha végig tudom tolni az egész hetet :)

Közösségi tevékenység terén zajlik az élet, elkezdődtek a Bódvarákó-megbeszélések, szervezzük a mentorrendszert - az ELTE-MK megint alkotott, gyönyörűszép plakikat :)

 

Most van a Hökös bevonótábor, amire én nem mehettem, aztán hívtak, hogy kéne menni, de akkor meg már késő volt, mármint nem úgy kalkuláltam a pínzt, hogy beleférjen. Petrakéta meg Dóri is mentek, kíváncsi vagyok, hogy fogják érezni magukat, a miénk tavaly vicces volt, én nagyon élveztem :)

Fiúk terén a helyzet változatlan, most ezt nem szeretném bővebben kifejteni, legyen elég ennyi. A lelki válságomat és világomat ma Adam Brody maratonnal ápolgattam, megnéztem az In the land of women-t meg a Grindet, egyik sem volt egy nagy durranás... De szódával elment, nekem meg úgyis ilyen "semmitmondó" filmekre volt szükségem. Gondolkoztam még azon, hogy megnézzem a The Ten-t, de ahhoz már nem volt hangulatom. Az a baj ezzel a színésszel, hogy eddig nem túl változatosak az alakításai, igazából mind olyan volt, mint amilyen az OC-ben. Mondjuk, kit érdekel, hogy iszonyat jól néz ki :P Ilyen pasi kéne nekem, amiket így olvasgattam róla, gyakorlatilag minden, amit szeret meg csinál, az baromira bejön, nem hiszem el (legalábbis eddig nem hittem), hogy létezik ilyen fiú. Csak hát, messze van innen Kalifornia, de ha nagy leszek, lesz egy olasz zsidó férjem, akivel Narancsvidékre költözünk - remélem ezt otthon is megértik majd :)

Asszem lépek aludni, leragadnak a szemeim...

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr71030393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: buli nemalvás elte elvagyok adam brody
süti beállítások módosítása