szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

Sértődött kislány

2012.06.12. 11:03 | slimby | Szólj hozzá!

Szóval ez én lennék. Nem vagyok sértődött, nem vagyok semmilyen. Mint azt megírtam, már nem érdekel ez az egész és többek között ezért sem szeretnék beszélni vele, mert úgyis csak a veszekedés és a szardobálás lenne. Most is ez van, úgyhogy részemről befejezettnek tekintem ezt az egészet, mert szerintem semmi értelme nincs. 

És kedves V, tévedés ne essék, nem gondollak szar embernek, ezt sosem mondtam. Nem haragszom rád, miért is kéne, csak egyszerűen elmúltak azok az idők, hogy toleránsabb legyek a történtekkel (akár hosszú időkre visszamenőleg). Nem gondolok senkit szar embernek, nem hiszem, hogy megtehetem ebben a helyzetben, és amúgy sem szokásom. 

Örülök, hogy jól elvagy, érezd jól magad, miért is ne tennéd. Én is élem a kis életem, próbálom megoldani a problémáimat. Csak annyit kérek, hogy ne gondold azt, hogy én vagyok a hibás mindenért. Mert pénteken ezt mondtad, hogy csak rám haragszol, senki másra. És akkor ezek után ne gondoljam, hogy egy utolsó szar embernek gondolsz? Na ne vicceljünk már. 

Mindegy, itt és most befejezem ezt a "beszélgetést".

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr394582836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: csakúgy v vége tovább életnagygondjai
süti beállítások módosítása