szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

Őszi szünet v1.0

2008.10.26. 20:31 | slimby | Szólj hozzá!

2008.10.26. 20.31

Megint elkezdődött az oly sokak által hőn áhított őszi szünet. Természetesen nekem megint nem a pihenésről szól…

Kezdve azzal, hogy ma délután értem haza a Balatonról, ahol tegnap családi banzáj volt, amit akárhogy is nézek, nem tekinthetek pihenésnek. Főleg nem ezzel a hét és fél órás vonatúttal, ami hazahozott… Most itthon vagyok Békéscsabán, ami nem egy szívderítő dolog, tekintve, hogy unatkozom, nincs mit csinálnom. Holnap megyek fogorvoshoz, mert valószínűleg lyukas a fogam, ami nem egy jó dolog. Aztán átruccanok a szemészhez, aki remélhetőleg azt fogja mondani, hogy nem rosszabbodott a látásom (majdnem két éve voltam utoljára szemészeten). De aztán szerdán irány vissza Budapest, egy kis iszogatás a volt és jelenlegi szinttársakkal, persze csak mértékkel, mert másnap reggel korán kelés! Irány Eger! Jaj, nagyon várom már. Szeretem ezt a társaságot, biztos lesznek nagy hülyülések, meg kerekednek cifra és annál vidámabb sztorik, amikkel fáraszthatjuk azon nyunya embereket, akik kihagyták :)
A másik viszont, ami ’nyomja’ kicsiny lelkemet, azt a (nem létező) szerelmi életem… Miután elhagytam a telefonom szerdán (a ’nagy’ napon), nem tudok gyakorlatilag semmit a fiatalemberről, akivel elvileg járok. Ez szerintem elég ciki. Tegnap sikerült megszereznem a telefonszámát, sőt, odáig i eljutottam, hogy felhívjam. De az ’incidensről’ nem esett szó közöttünk, szokás szerint vidám és ’mosolygós’ volt a hangja… Lehet csak nem akart megbántani azzal, hogy megemlíti „ja, amúgy írtam megint sms-t és szakítottam veled”… Na ez b*szott volna be. Pedig én annyira örültem, és annyira félek, hogy megint el lett cseszve, és ha igen, én nem fogok többet ezzel a ’dologgal’ sz*rakodni. Ennyi.
Őszi szünet folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr57739652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: hiszti életnagygondjai
süti beállítások módosítása