szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

miért....

2008.12.26. 00:57 | slimby | 1 komment

...kell nekem megnéznem ezeket a nyomorult romantikus/szerelmes filmeket? Mint például ma este is, Love Actually. Nem először láttam ezt a filmet, szóval tudtam, mire kell készüljek... De hogy megint kb bőgtem rajta, az nem helyén való, főleg nem úgy, hogy nem a boldogságtól. Szép meg aranyos, de nem mindig jó ötlet, ha megnézi az ember. Volt valami idióta csaj emlékszem még a suliban, aki elment a fickójával megnézni ezt a filmet a moziba, aztán szakított vele (természetesen ebben a karácsonyi időszakban), mert ő nem azt érzi teljesen, mint a filmben szereplők. Hát ez hülye?? De könyörgöm, létezik egyáltalán olyan, mint ami ebben a filmben történik az emberekkel? Nem hiszem. Ha meg igen, akkor csak az én környezetemet kerüli el, legalábbis nem sok megvalósulást láttam belőle eddig magam körül. Biztos vannak emberek (kb a lakosság 0,5%-a) akikkel ilyenek megtörténhetnek, de ők valószínűleg tényleg nem az én környezetemben élnek.

A fene vigye el.

Most ez így nem jó. 

És... rájöttem valamire. Valami 'szimorú' dologra. Igazából nem lenne az, de nekem szomorú (legalábbis a jövőre nézve).

Talán megoldódik egyszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr60842090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorbacsillag 2009.01.02. 23:33:05

Szerelem létezik, és olyan is lehet, akár a filmekben... De ha már nem hiszünk benne, akkor már tényleg nincs... Én hittem benne, de mégis csalódtam, nem egyszerű dolgok, de keresni kell, és nem szabad feladni a reményt... :)
Címkék: csakúgy hiszti életnagygondjai
süti beállítások módosítása