szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

Nyár van, nyár...?

2010.07.13. 18:24 | slimby | Szólj hozzá!

Már régen nem írtam, Viktortól mindig meg is kapom, hogy nincs újabb bejegyzés, amit olvasson. Nem is értem őt, most, hogy a nyár kezdetével összeköltöztünk. Kicsit féltem ettől a lépéstől, de eddig nagyjából minden okés, persze azért vannak problémák, de ezek nem kettőnkből adódnak, hanem kívülálló dolgokból...
Sokat aggódtam amiatt, hogyan is lesz ez a nyár, tekintve, hogy a tavalyi katasztrofális volt, a pénznélküliség felemésztette az egész nyárhangulatot (azt leszámítva, hogy szarrá főttem...). Na, nem mintha most több pénzem lenne, mert nincs, elég szarul állunk anyagilag, és ma kaptam a pannontól egy sms-t, ha nem igazolom a számláim befizetését 8 napon belül, akkor letiltják a kimenő hívásaimat. Nem értem őket, máskor is volt már ilyen, hogy késtem (most pedig csak 1 hónappal vagyok elmaradva), és akkor pl nem szóltak... Ja, meg holnap bérletet kell vennem. Tudom-tudom, minek...? Hát, mert sikerült munkát találnom, méghozzá az Örsön az IKEÁban (tehát kénytelen vagyok metrózni). Pénztáros kisasszony lettem. Kicsit féltem, mert nem tudtam, hogy ilyen jellegű munkára jelentkezem, a hirdetésben csak annyi volt, hogy lakberendezési áruházba kisegítőt keresnek... Erre meg kiderül, hogy pénztárosi állásról van szó... :O No de sebaj, a múlt héten sikerült 5 napot dolgoznom, ami azért nem rossz, tekintve, hogy hétköznap 550, hétvégén 780 az órabér, és mindennap ~10 órát melóztam. Ma nem hívtak, szóval holnap még valószínűleg nem kell mennem, de jó lenne ha holnap már hívnának, mert mennék dolgozni. Nem csak a pénz miatt, hanem a légkondi miatt is, mivel itt a koliban elviselhetetlen a hőség. Jófajta panel (Y)...
Most is egy csomó dolgom lenne, rendet kéne raknom (főzni ma már főztem, pontosabban sütöttem, sajtszószos tésztát... hmm, lehet meg is kóstolom, odáig még nem jutottam el), mert a költözés óta nem sikerült túlzottan, jó-jó el lehet éldegélni, de iszonyat, mi van itt. Néha sírva tudnék fakadni, de nem teszem, mert most szépen eszek, elszívok egy cigit, aztán nekiesek a házimunkának, hogy mire Viktor hazajön, szép rend legyen :)
Jut eszembe, még mostam is ma :) Egész beletanulom ebbe a felnőtt szerepbe, mármint tény, hogy pár éve felnőttem, és önálló vagyok, de ez most mégis más. Az első nyár, hogy nincs az a felhőtlen nyár, hogy nem volt az bennem a vizsgaidőszak végén, hogy dejó, 2 hónap pihi és szabadság... Hanem, hogy szorgos hétköznapok (és hétvégék) követik egymást, és mellette gyakorlatilag fenn kell tartani egy háztartást (még ha az csak egy szobából áll - mondjuk az is elég, mivel ez egy szoba, konyha és egy fürdő keveréke gyakorlatilag :D) stb...
Haza is kéne menni, Viktorékhoz is kéne menni, Ágiékhoz is kéne menni a Balatonra, de nem tudom, nem fér bele egyik sem anyagilag. Ez azért elég lehúzós... Fizetést meg persze csak augusztus elején kapok majd. Azért ilyenkor tudom irigyelni azokat, akik otthon laknak, és nincsenek rászolrulva, hogy dolgozzanak, ha meg mégis dolgoznak, nem a megélhetésükért, hanem azért, hogy elszórakozhassák. Nekem muszáj, hogy valamiből kifizessem a kolit jövő hónapban, a tel. számlát és még egyek is... Na meg szeptemberre legyen valami, mert akkor nincs utalás... Plusz, a Diákhitelt is szeretném megszüntetni ősztől, mert már így is iszonyat mennyiséggel tartozom (eddig 1m 100e Ft) és ez csak növekedne, főleg, hogy csúsztam a BSc-n egy évet és aztán tervezem a két év MSc-t... Az még három év, az plusz 1m 200e Ft lenne... Nem szeretném a nagy betűs életet majd több, mint 2 millás tartozással kezdeni...
Nos, akkor legyen elég ennyi mostanra, asszem nekiesek a házimunkának...

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr362149640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: budapest munka utazás nyár pénzügyek tervek koli életnagygondjai
süti beállítások módosítása