szivecskésöngyújtó

Egy hétköznapinak (?) mondható egyetemista néhanapján mesél egy-egy részletet a mindennapjairól. Ajánlom az ország különböző pontjain élő kedves barátaimnak, akiket még érdekel valamennyire az, hogy megy a sorom... És akiket amúgy nagyon szeretek. Update: már nem egyetemista, hanem az élet küszöbén álló felnőtt fiatal, aki inkább a küszöbön túl van... Tele sok-sok nehézséggel.

Legutóbbi hozzászólások

Linkblog

Címkék

adam brody (2) álmok (12) balaton (3) barátság (3) bcs (3) boldog (18) budapest (13) buli (12) csakúgy (28) dalszöveg (1) deficit (1) diploma (7) egyedül (2) életnagygondjai (45) elte (16) elvagyok (9) felirat (1) film (1) fogadalom (5) furcsa (10) házimunka (2) hétköznapok hősei (1) hiperkarma (3) hiszti (6) iki (7) jövő (31) karácsony (3) kérdés (1) kicsit szomorú (13) kicsit vidám (4) koli (2) költözés (6) könnyű (7) magány (2) márquez (1) munka (25) nemalvás (14) nosztalgia (11) nyár (10) öröm (14) ősz (4) pécs (3) pénzügyek (9) quimby (1) scrubs (1) sverige (2) szeged (1) szilveszter (4) szomorú (14) születésnap (2) szünet (3) t (18) tardos (1) tavasz (10) tél (7) tervek (25) tovább (21) ttny (2) újév (7) üres (8) utazás (4) v (8) valentin nap (1) vége (11) videó (5) vizsgaidőszak (4)

2011 nem a diplomám éve.

2011.07.11. 19:02 | slimby | Szólj hozzá!

Minden bejegyzésemet azzal kezdem, hogy "ejj, de régen írtam már!"... De sokszor magam is megfeledkezem erről a blogról, mert olyannyira elfoglalt voltam mostanában, hogy arra szavak sincsenek. Egyrészt, mert tanulnom kellett (de előtte még összerittyentettem egy szakdogát), vizsgaidőszak lévén. Tervben volt a záróvizsga is, de sajnálatos okok miatt (az utolsó tárgyamból megvágott a tanár 2 nappal a ZV előtt....) elmaradt. Eléggé kivoltam, mert nem így terveztem, egyáltalán nem így. Mondhatnám kétségbe estem és magamat okoltam mindenért, hogy buta vagyok, hülye vagyok és nem is értem miért gondoltam, hogy végezni tudok idén. Végül megszereztem az abszolutóriumot, de sajnos ez már későn következett be. Végül túltettem magam a dolgon, a család is belenyugodott. Most viszonylag sűrűn megyek dolgozni, már csak azt kell kitalálnom, hogy szeptembertől hogy legyen, lakás, munka... Igen, eljött ennek az ideje is. Vége a diákéveknek egyelőre. Fel kell nőni, most már teljes mértékben.

De, hogy jobb dolgokról is szó legyen, pénteken irány Horvátország, hosszú évek után ismét nyaralok, és ami a legjobb benne, hogy tengerparton! Jó lesz a társaság is, mi kell még? Heten nyakunkba vesszük a horvát autópályát és meg sem állunk Crikvenicáig ;)

Talán majd jelentkezem, ha visszajöttünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivecskesongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr363058374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: jövő utazás nyár vizsgaidőszak szünet diploma
süti beállítások módosítása